8 mars 2010

Jag vaknade klockan åtta idag också!

Det känns så onödigt. Jag tänker alltid att åtta är för tidigt, så jag ligger kvar i sängen istället för att gå upp och göra något vettigt. Inte särskilt smart. Det här kunde förresten ha blivit inlägg 1000. Sedan upptäckte jag att jag hade ca 25 inlägg som jag inte har publicerat.

Solen skiner fortfarande idag, men BBC påstår att det ska bli mulet senare idag/eftermiddag. Så bland de första sakerna jag ska göra är att gå ut en lång runda, antagligen ner till Hyde Park. Sedan tror jag att jag ska försöka skriva ett brev till mormor. Vi har lärt oss alla (hoppas jag) dåtidsformer (imperfekt, perfekt och pluskvamperfekt) så jag kan t.ex. skriva om när vi åkte till IKEA (menimme IKEAan bussilla) och vad jag köpte (ostin karkkia, kaksi kukkaa...). Dessutom borde jag försöka plugga lite pragmatik. Kanske, kanske ska jag också försöka göra linssoppa.Vänsterjustera

Inga kommentarer: