22 mars 2010

Måndag.

Det är redan måndag och jag borde sova (jag har gått och lagt mig relativt tidigt varje kväll/natt den senaste veckan, men det kom lite ur balans när jag gick och lade mig klockan tre i fredags/lördags morgon). Jag har inga föreläsningar imorgon men ska träffa min personal tutor imorgon halv fem. Innan dess ska jag plugga lite hemma (jag har en presentation av skriva på finska om en bok eller film, pragmatik och syntax) och kanske ta en promenad i parken. Jag måste börja leta efter någon att bo med nästa år också eftersom jag skulle behöva planera min sommar. Jag får inte reda på om jag åker till Finland eller inte förrän i slutet av april. Det känns lite jobbigt att vi får besked så sent, speciellt eftersom att sista datum att höra av sig om man ville jobba på Flickorna var 20 mars. Jag skrev att jag bara visste att jag kunde jobba två veckor i juni. Nåväl. De kanske vill ha mig de där två veckorna. Vamos a ver.

Inga kommentarer: