1 mars 2011

IDAG ÄR DET FÖRSTA MARS! TJOHO!

Igår kväll började min webläsare bråka med mig; den laddade, laddade och laddade, och till slut dök det upp ett felmeddelande i stil med "Din profil kan inte laddas". I morse fungerade det inte alls. Därför spenderade jag morgonen med att ladda ner och installera en ny webläsare och hann därmed inte äta frukost. Så numera använder jag Firefox. Jag är lite ledsen, Firefox känns lite klumpigare och inte lika snyggt som Chrome. Kanske kommer jag ominstallera Chrome någon gång och se om det fungerar. Men inte på ett tag. Just nu är jag lite sur på Chrome som gjorde att jag missade frukosten.

Om en timme har jag finska, nu ska jag jobba på min pragmatikuppsats och lyssna på Danny. Jag har fått någon slags konstig tonårschrush på Danny. Som när man var 12 och var kär i...jag vet inte vem. Kian i Westlife? Jag skäms inte ens, vilket kanske gör det hela ännu värre.



Det tog mig förresten en evighet att komma på var jag har hört den här låten innan, men det är ju en cover av den här låten som jag har för mig var en jättehit på RixFM. Då jag fortfarande lyssnade på RixFM alltså. De spelar ju samma låtar hela tiden, så man fick ju höra den en hel del. Nuförtiden lyssnar jag förstås bara på P3. Jag är fortfarande inte tillräckligt mogen för P1, de spelar ju inte Danny.

Inga kommentarer: