3 mars 2011

SEEEG.

Jag är inne på dagens andra kopp kaffe, eller snarare MUGG eftersom det är Starbuckskaffe, vilket vanligtvis är en dålig idé. Men jag är lite seg idag och behöver skriva på min pragmatikuppsats. Jag vet inte varför, men jag är inte det minsta peppad. Jag kanske bara måste komma igång och skriva. Jag träffade SB igår i Camden och ville verkligen inte åka hem igen och plugga, så jag följde med honom hem istället och spenderade kvällen med att äta cheesecake och titta på videoklipp med folk som gjorde sig illa genom att bl.a. ramla av cyklar och skateboards tillsammans med hans house mate. Inte som den där otäcka MTV-serien där man ser blod och benpipor som sticker ut, det klarar jag inte av, utan mer som AFV. Nu har jag suttit någon timme på Starbucks och inte fått något gjort. Dessutom börjar jag bli hungrig. Så jag ska försöka få lite gjort innan det är dags att bege sig hemåt. Hejhej. 

Inga kommentarer: