7 mars 2011

Mums.

Det ser kanske inte superaptitligt ut. Men det här är den godaste yoghurten någonsin. Iallafall äpple- russin- och kanelblandningen/kompotten i botten. Jag skulle kunna äta den som den är. Nästa gång jag handlar måste jag köpa kanel. Bara det är ju gott. Kan man ha kanel i havregrynsgröt? Eller blir det konstigt?


Imorgon är det fettisdagen OCH internationella kvinnodagen! Det blir nog varken semlor eller pannkakor (som man äter i det här landet) för min del, men det kanske är lika bra det. Istället ska jag ta mig en liten sovmorgon och göra fonologiläxan. CSN-pengarna kommer nästa vecka, vilket märks. Ovanpå allt det misstänker Swedbank att jag har blivit utsatt för bedrägeriförsök och säger att de ska spärra mitt kort. Eftersom CSN-pengarna inte har kommit har jag heller inte pengar på det engelska kortet. Det här kan bli spännande.

Inga kommentarer: