8 okt. 2009

Jag har köpt nya skor!

Mina rosa tygskor hade hål i sulan (vilket innebar att mina fötter blev ännu blötare nu när det regnade tre dagar i rad) så jag slängde dem igår, och mina gröna ballerinaskor blev blöta och luktar nu lite konstigt. Normalt brukar jag mest få ångest när jag ska köpa skor för att jag har så stora konstiga breda fötter. Men idag blev jag glad. Jag köpte
1) ett par gröna Vans med jättesöta äpplen inuti! (de kanske är lite stora märkte jag nu, men jag ska ju inte vara barfota när jag har dem på mig).
2. ett par skor på Marks and Spencer. De är högklackade, jag undrar lite hur jag ska kunna gå i dem (och NÄR), men jag är kär i dem! Jag har aldrig ens lyckats få ner mina fötter i ett sådant par skor för att de oftast är så smala, men de här passade perfekt. Jag får öva att gå i dem i lägenheten.
När jag kommer hem till Sverige ska jag försöka titta efter ett par söta Lilla My-kängor.

Nu ska jag plugga lite finska, och sedan ska jag göra te och titta på Kobra.

2 kommentarer:

Nisser sa...

En annan trodde att DN var en seriös tidning.. http://www.youtube.com/watch?v=79WwmHNMbfc&feature=channel_page

Malin sa...

Åh! Så söt han är! Varför är det alltid män som går bäst i högklackat? http://www.youtube.com/watch?v=5mwvHI0iJYg