21 okt. 2009

Onsdag.

Pengarna från CSN ramlade in till slut. Nu är jag mest arg för att pundet har gått upp igen. Jag har inte fört över mina pengar ännu, vilket kanske inte är så smart ifall det går upp ännu mer.

Jag har precis beställt lite saker på internet, mest Beatleskivor till pappa som jag ska ta med hem vid reading week (om lite mer än två veckor) och en födelsedagspresent till Pontus. Jag har redan hittat min julklapp till pappa! Vad det är vågar jag inte skriva, men det är nog något som han bör gilla. Jag gillar det iallafall.

Nu ska jag plocka iordning lite på mitt rum och förbereda för morgondagen. Jag tänkte försöka ge mig av lite tidigare imorgon, jag har föreläsning klockan tio i
Chandler House och hoppas hinna smita in på Waterstone's innan och köpa en finsk ordbok. Sanakirja på finska (sana = ord, kirja =bok).

Förresten: köpte en ny väska på Beyond Retro idag! Den är väldigt lik min andra Beyond Retro-väska, de har precis samma rosa nyans, men den här är större, sötare och har inget magnetlås. Jag får t.o.m plats med en bok! Perfa. Jag blir mer förtjust i den för varje minut.

Inga kommentarer: