6 jan. 2010

Dagens

Ny kofta från H&M! Wie.
Jag vaknade mitt i natten och kunde inte somna om på ett par timmar. Började tänka på allt jag måste göra när jag kommer tillbaka, och vad jag borde ha gjort nu när jag är hemma. Igår upptäckte jag att fonologin ska in redan på måndag. Har jag börjat? Inte precis. Dessutom har jag inte alls gjort mycket finska. Ikväll ska jag iallafall försöka göra läxan. Sen får jag låsa in mig själv i helgen och plugga som en galning på fonologin, om jag nu kommer tillbaka till London. Engelsmännen vet fortfarande inte vad dubbdäck är för något.

Nu ska jag till Ängelholm. Tjohopp.

2 kommentarer:

Anna sa...

Shiiit, vilken söt kofta! Vart kommer den ifrån om man får fråga?

Malin sa...

H&Ms divided-avdelning!! Jag köpte den i Helsingborg, men de borde ju ha samma här i London också.