19 jan. 2010

Tisdag.

Vi har fortfarande ingen internetmottagning. Kanske kommer det tillbaka efter midnatt (hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas), kanske gör det inte det. Jag känner mig nästan apatisk, vill bara ligga i sängen och inte göra något. Är det konstigt? Det kan ju också ha något att göra med vädret, jag vet inte...eller att allt det kaffet jag måste dricka för att få surfa från Starbucks gör att jag inte fungerar utan en latte? Jag vet inte. Jobbigt är det iallafall. Nu skjuter jag ju också upp saker, för att göra dem när jag får tillbaka internet. Bra? Nej. Först ska jag mejla min finskalärare (och finska lärare), men jag funderar på om jag ska skriva det på svenska eller engelska. Hmmm. Sådant är svårt! Sedan ska jag boka flyg för reading week, det har jag inte heller gjort, och titta lite på SVT.

Inga kommentarer: