30 jan. 2010

God morgon!


Tidigt i morse vaknade jag och tänkte "Åh neeej, det är fredag idag, jag måste släpa mig upp och ha flera timmar syntax och finska idag också". Sedan insåg jag plötsligt att det var lördag och att jag inte alls behövde släpa mig upp.

Solen skiner idag och det är inte ett moln på himlen. Jag vill gå ut i solen, men har rätt mycket skolarbeten att göra. Jag åker hem till Sverige om redan två veckor, och måste skriva färdigt min pragmatikuppsats till dess. Jag har inte jobbat på den alls den senaste veckan men hoppas kunna skriva mycket nu i helgen. Däremot går ju solen ner vid fem, så man borde ju t
a vara på det och gå ut så tidigt som möjligt.

Nu ska jag äta lite frukost, läsa bloggar och lyssna på musik i sängen innan jag går upp och gör vettigare saker.

Inga kommentarer: