27 sep. 2010

Festligt värre med ADHD

Jag har faktiskt gjort lite vettiga saker idag. Jag gick bl a till min bank och bytte adress. Därefter begav jag mig till Chandler house där jag letade efter lite böcker till min dissertation. Inte för att jag vet exakt vad jag ska skriva om, men jag tänkte att jag kunde låna lite böcker om sådant jag är intresserad av, brainstorma lite och komma på något....? Jag vet inte, vi får se. I biblioteket stötte jag på Holly (som nyligen hade tatuerat sig!) och småpratade lite med henne. Därefter begav jag mig till Waitrose och handlade, gick hem, lagade mat (sallad med kyckling, avocado, paprika, fetaost), gjorde lite snabbkaffe (som inte var så gott) och satte mig sedan framför datorn. Nu ska jag göra lite mer vettiga saker igen och läsa lite i den här boken.
Notera det festliga "...and More!! (och Pierre i övre hörnet av bilden!) precis som ADHD, tourettes och bipolära barn är jättefestligt och boken är fylld av ännu mer roliga syndrom och överraskningar.

Inga kommentarer: