23 sep. 2010

joka päivä ja joka ikinen yö

Idag har jag besökt IKEA och ätit mitt första riktiga mål mat sedan i måndags kväll - köttbullar med kokt potatis (inga pommes, minsann), brunsås och lingonsylt. MUMS. Föregående dagar har jag levt på mackor, torra bagels, bananer och inte världens mest spännande falafel. SB hämtade lite saker åt mig på förvaringsstället, så nu kan jag iallafall koka gröt och dricka te. Jag har tre lådor kvar att hämta och undrar var jag ska göra av allt, mitt rum är rätt litet...hur har jag lyckats samla på mig så mycket grejer?

Imorgon ska jag förbi min bank och ändra min adress, därefter kanske jag beger mig till Paperchase. Dessutom borde jag försöka svänga förbi Fortbox och hämta lite mer saker. Nu ska jag gå och lägga mig, jag sov väldigt dåligt inatt, knappt alls, och är rätt trött.
(lika rolig varje gång!)

Inga kommentarer: