28 sep. 2010

jos rakastat

Världens segaste och tråkigaste tisdag. Jag sov jättedåligt inatt (kanske för att jag drack kaffe klockan åtta...?) och gick upp 8.30, på tok för tidigt efter de få timmarna jag lyckades sova. Och jag vill bara gå och lägga mig igen. Däremot städas rummet på tisdagar, och det skulle vara rätt pinsamt om jag låg och sov när städerskan kom. Därför har jag begett mig till Starbucks vid Triton Square istället. Här finns bara kontor, så det är jag och 100 kostymnissar. Förhoppningsvis är rummet städat när jag kommer hem igen. Förresten har jag haft problem med SVTplay sedan jag kom tillbaka till London (för en vecka sedan, precis...!) men här på Starbucks fungerar det perfekt, vilket betyder att det är något fel på mitt internet på rummet. Underbart. Däremot fungerar ju TV4play utan större problem. Jaja. Nu ska jag börja packa ihop och bege mig tillbaka för att laga lite mat.

Tjohopp.

Inga kommentarer: