29 sep. 2010

here is the sound that photographs make

Idag köpte jag världens godaste choklad på Sainsburys för 89 p. Mums! Nu ligger tyvärr större delen av chokladen i magen.
I den svarta pappkassen i bakgrunden ligger min nya baddräkt från Adidas som jag förhoppningsvis ska inviga imorgon. Samtidigt som jag köpte baddräkten köpte jag också en röd Adidaspåse (bakom mitt huvud) för £2.50 som jag ska ha mina saker i när jag går och simmar. Om jag nu gör det. Men om man nu har köpt en baddräkt för 20 pund får man väl också se till att använda den. Är det förresten bara jag som mår dåligt när jag går in i sportaffärer? Iallafall här i London. Det är lite som när man går in på American Apparel, man känner sig mest bara grymt ohipp och...malplacerad. Nu ska jag äta brittiska jordgubbar. Tydligen har de sådana i september. Hejsvejs.

Dagens låt: Dirty Projectors + David Byrne – Knotty Pine

Inga kommentarer: