5 sep. 2010

Förkylld.

Jag har dragit på mig världens förkylning och tycker rätt synd om mig själv. Speciellt när jag måste jobba när jag helst hade bara velat ligga i soffan och titta på tv. Hälften av alla andra gnällde för att de var bakfulla. Bakfylla är ändå självförvållat till skillnad från min förkylning, tycker inte riktigt att man har rätt att tycka synd om sig själv då. SÅ DET SÅ. Däremot har jag orkat ta tag i att boka biljetter till London om ca två veckor. Jag borde även ta tag i tusen andra saker. Det får jag nog göra på mina lediga dagar den här veckan istället. Och NÄR blev det september? Tokigt juh.

Nu ska jag dricka lite te med honung och läsa min bok. Jag hade planerat att läsa ut den till i morgon så jag kan lämna tillbaka den i Helsingborg, får se om jag hinner det med över 200 sidor kvar att läsa...

Inga kommentarer: