15 sep. 2010

Keskiviikko

Har varit LITE dålig på att blogga i vanlig ordning! I söndags var sista dagen på jobbet (kan man skriva så?), så jag har varit ledig sedan dess. Jag har städat mitt rum, fått ihop lite kläder som jag har skänkt till Loppan i Höganäs, röstat (DET NI!) och börjat titta lite på vilka modules (kurser) jag ska läsa i höst. Borde förresten mejla Stefanie I MORGON och fråga om jag har valt rätt antal kurser och så, jag fattar ingenting. Till skillnad från tidigare år är valen lite friare (om jag har förstått det rätt), vilket känns rätt bra. Jag har planerat att göra mig av med syntax och läsa bl a engelsk fonologi och språkfilosofi. Det låter spännande iallafall! Däremot kan jag inte bestämma mig för om jag vill läsa fonetisk teori eller 'practical phonetics'. SVÅRT.

Inga kommentarer: