1 feb. 2009

Det har snöat! I London!

Snön ligger som ett vitt täcke utomhus! Kallt, men fint. Jag har precis sett en jättefin film, Kiki's Delivery Service. Alla Studio Ghiblis filmer är fina, jag köpte Min granne Totoro till min syster i julklapp. Staden som Kiki bor i ser ut lite som en blandning mellan Göteborg och Stockholm. Så vill jag också bo! Eller ute på landet. Men man kanske skulle tröttna på det? Nu ska jag skriva lite listor (vad jag ska ta med mig hem om två veckor, tolv dagar om man ska vara exakt) och förbereda inför imorgon! Jag har ett seminarium klockan två, jag tänkte ta det lite lugnt innan dess, sova rätt länge, och sedan studera fonetik efteråt. Förra veckan gjorde jag färdigt min uppgift redan på måndagen. Det var jätteskönt att ha det gjort, så jag tänkte försöka göra samma sak den här veckan. Godnatt! (bild från i går, har lite smutsigare hår och mer ont i halsen i dag)

Inga kommentarer: