3 feb. 2009

Malins DUMMA hårddisk.

Jag har dragit fram min hårddisk och tittat på lite bilder. Tyvärr är det många filer som är skadade, och jag förstår verkligen inte varför!!! Det är så synd! Jag kan inte heller ta bort filerna som bara ligger och skräpar. Däremot tror jag att Pontus och Josephine har de flesta bildfilerna som är skadade. Eller det hoppas jag iallafall. Jag har haft en del hiskeliga frisyrer och perioder iallafall. Fast det tänkte man väl inte på då. Eller ja, jag tycker väl oftast att jag är hiskelig. Däremot ser jag nog äldre ut i lång lugg. Eller så har det inte alls med luggen att göra utan bara att jag faktiskt är äldre. Min näsa ser lite stor ut. Svullen nästan. Nämen usch! Ser den verkligen ut så i verkligheten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din näsa är sötare i verkliga livet, finns ju en anledning till att den inte ser likadan ut på alla andra bilder av dig? Jag har insett att jag också förlorat massa bilder då min hårdisk gick sönder. Du bränner de du har till mig så bränner jag de jag har till dig?

Malin sa...

Ju mer jag tittar på den där bilden, desto konstigare tycker jag att jag ser ut.