8 feb. 2009

Söndag igen, och helgen är än en gång slut.

Jag vaknade av att någon ringde mig, från Stockholm ser det ut som. Men jag vågade inte svara. Och i går fick jag kanske sju rätt skumma sms av någon konstig människa. Som jag inte heller har svarat på, och varför skulle jag det? Personen får skylla sig själv att den inte skrev vem det var. Oh, det ringde nyss och jag svarade!
"Hej det är Malin!"
"Vem är det?" (på rätt bruten svenska)
"det är Malin"
"...vem?"
"Malin"
"...vem då?"
"Malin"
"Nalin?"
"Ja." (palla liksom)
"Ok. Förlåt."
"Eeeh. Ok. Hej."
Då var iallafall det löst!

Just nu pratar jag med SB. SB var ute och "ölade" i går och blev aspackad, eller "full bortom allt förstånd". Samma person är i dag mycket bakfull och ligger antagligen vid toalettstolen just nu och spyr. Ja, somliga straffar Gud genast, som mamma säger. Att din kropp reagerar så av alkohol är väl om något bevis på att det är rätt farliga saker man häller i sig?

Nej, nu ska jag plocka undan lite och sortera tvätt.

Inga kommentarer: