11 feb. 2009

Onsdag kväll.

Åh, jag är så trött! Jag ska strax gå och lägga mig, imorgon blir det en lång dag. Förutom föreläsningar och sådant ska jag checka in online, försöka göra quiz fem och uppgiften i fonetik, och skriva ut uppgiften i syntax. Ja, eller frågorna iallafall. Och packa såklart. Jag har påbörjat min uppgift i Logic and meaning, och är mer eller mindre färdig med fråga ett (av två).

Jag gick ju upp för tidigt imorse, så jag bestämde mig för att göra något vettigt av tiden som var över och promenerade in till Sainsbury's där jag köpte lite saker för hemresan, inkl. jordnötssmör, så jag har något att äta när jag kommer hem. Efter syntaxföreläsningen (som var rätt rolig och intressant, trots att jag är lite rädd för syntax) hann jag med ett besök till Paperchase, där jag köpte ett kort till min kusin som fyller år på lördag (däremot hann jag inte komma till en postlåda innan de tömnde den, bra). Sen fick jag syn passhållare, adresslapp, och nyckelring med ugglor på. Så...ja...jag vet inte riktigt vad jag tänkte. Men de var söta. Dessutom kan man vända på nyckelringen. Jag har fått mejl om sommarjobb. Jag behöver fundera lite på det. Charlotte är gravid (!!! måste skriva och gratta!) och ska inte jobba där i sommar, så jag funderar lite på hur det kommer gå utan henne...dessutom jobbade jag ju så mycket förra sommaren...ska prata med SB också. Och föräldrarna såklart.

Godnatt.

Inga kommentarer: