3 feb. 2009

Sent i går fick jag mejl om att föreläsningen och seminariet var inställda i dag. Det märkte jag för ca 15 minuter sedan. Jag gick direkt till sängen igen (jag bor ju i studentrum, det är inte så långt till den) men bestämde mig för att gå upp och äta lite frukost. Och SEDAN lägga sig igen. Är det slött? Lite kanske, men rätt skönt också! Jag undrar om jag har föreläsning klockan två? Det hoppas jag, britterna får väl skärpa sig. Just nu är det mest snö och is ute, men när solen kommer upp ordentligt blir det nog varmare och smälter bort. Det verkar som om mina bussar går igen, men det kan man kanske inte lita på.

Jag vaknade klockan fem och mådde inte så bra, jag planerade t.o.m. att jag skulle skicka sjukmejl och försöka kontakta någon klasskamrat. Jag mår lite bättre nu, men tog en ibumetin för bara några timmar sedan. Ja, det är inte lätt.

Det är iallafall fint ute. Det ser ut att bli en solig och fin dag. Och snön gör det så ljust. Fint!

Inga kommentarer: