16 feb. 2009

To syntax or not to syntax.

Jag påbörjade min uppgift, men jag har ingen motivation alls just nu. Imorgon ska jag försöka göra färdigt den, eller iallafall det mesta. Det är inte så mycket jag behöver läsa igenom, och den är inte jättesvår. Men jag sitter och tänker på annat och orkar inte riktigt. Jag vet inte om jag ska åka upp till Jönköping, jag saknar såklart SB och skulle bli ledsen om jag inte får träffa honom innan jag återvänder till London. Jag får kanske kolla bussar. Men jag ska nog åka till Piggaboda på torsdag, vilket innebär att jag isåfall är borta onsdag till lördag! Jag har saker att fixa hemma också. Ja, plugg, såklart, sen tänkte jag ju försöka ta mig till biblioteket och låna en skiva (eller ska jag bara försöka leta upp den på internet, hm?), och jag måste tvätta lite kläder. Och packa!

Ja, så det ska jag göra imorgon. Försöka plugga (försöka?! MÅSTE!), slänga smutstvätt, bestämma om jag ska till Jönköping och isåfall beställa biljetter och packa, packa till Piggaboda...kanske ska jag åka in till Höganäs och läsa på biblioteket? Celma ska ut också, på en lång promenad. Det behöver både jag och hon. Ja, det är inte så lätt just nu.

Inga kommentarer: