3 maj 2009

Godmorgon!

Jag är uppe tidigt! Det var inte riktigt planen, men jag vaknade tidigt (dvs åtta-halv nio, tidigt för en söndag), jättetrött och kunde inte somna om. Nu dricker jag maskroste. Det är lite vidrigt. Smakar och luktar som gammalt surt hö. Men man vänjer sig något. Också har jag precis ätit frukost, havregrynsgröt med lingonsylt. Och nu ska jag äta en clementin. Mitt liv är mycket, mycket spännande! Igår var jag ute och shoppade och spenderade läskigt mycket pengar. Jag hade också 30% på GAP (fast om jag inte hade haft det hade jag aldrig gått dit ändå). Men jag köpte en jättefin gul klänning. Den ska jag ha hela sommaren. Hade jag tänkt iallafall. Jag hittade också en jättefin klänning på H&M som tyvärr var för liten och satt lite konstigt. Jag blev så besviken att jag tänkte göra ett nytt försök idag, och se om de har större storlekar eller om det var fel på den jag testade.  

Så nu snart ska jag gå till Camden. Sedan ska jag promenera hem, plugga, äta lunch, plugga, och kanske bege mig ut och fika, åka hem, kanske äta middag, och plugga. Och där har ni min dag!

Inga kommentarer: