18 maj 2009

Idag har jag en dålig-hårdag.

Luggen ligger bara i ögonen hela tiden. Och duschade ju imorse. Förstår det inte.

Lägenheten var rätt liten, men söt. Bra läge. Relativt stora sovrum. Stannade i Camden på vägen hem och handlade lite. Köpte bl.a. Vogue (som jag aldrig har läst innan) med Natalia Vodianova på framsidan (som förresten var rätt hemsk som programledare i Eurovision song contest, att den manliga bara kladdade på henne hela tiden gjorde inte saken bättre). Något litet tygstycke hade de väl iallafall kunnat slänga på henne? Men vänta. Hon är ju HELNAKEN inuti tidningen (om man nu kan bli så mycket naknare). Nu känner jag ju mig som värsta pervot. Pervo-Malin. Isch. Men om man verkligen vill se nakna damer finns det billigare sätt än att köpa en tidning för fyra pund. Söt baksida iallafall (och det tycker alla andra prettobloggare också). Nu ska jag börja laga mat och diska; jag köpte lax och frusen spenat. Mums.

2 kommentarer:

sb sa...

Jag gillar henne. Kanske inte ansiktet. Spara tidningen.

Malin sa...

och det trodde du!!!