14 maj 2009

Visningar.

Ringde Herr Jaffa först, vi kunde komma och titta på tisdag. Jag frågade om det var möjligt att flytta in senare än 1  juli, han verkade tycka att jag var dum i huvudet. Fru Polack svarade inte, så jag lämnade ett meddelande. Sedan tittade jag runt lite på University of London's Housing-sida och tittade på lägenheten som vi är mest intresserade av. Fick ett litet ryck, Josephine är i Belgien och kan eventuellt inte läsa sina mejl, och eftersom vi så gärna vill ha den gäller det ju att passa på. Så jag ringde. Även fast vi skickade mejl igår. Och kanske har fått svar. Men nu har jag fixat TRE visningar på tisdag. Tre stycken (han försökte få mig att titta på en fjärde, sa att tre blir bra). Jag känner mig duktig. Men skäms lite för att jag ringde när de med största sannolikhet redan har svarat oss...men är jag inte duktig? 

4 kommentarer:

Nisser sa...

låter som min första dag i London blir rolig. hmpf..

Malin sa...

förlåt

Anna sa...

Hej Malin, letar du efter egen lägenhet eller houseshare?

Malin sa...

Jag letar efter egen lägenhet tillsammans med en vän! Allt är väldigt förvirrande, jag har inte en aning om vad man ska förvänta sig att betala, för bostaden men också för el och vatten och så.