17 nov. 2010

Alltså ÅH.

Ibland får man ju skämmas. Jag tänkte äta bulgur (bland annat) till middag, satte på en kastrull och tänkte bara rusa upp på mitt rum och lämna av lite saker + hämta konservöppnaren (inte för att jag brukar ha konservöppnaren på mitt rum...). När jag kommer ner igen luktar det bränt. JÄTTEbränt. Det är såklart jag som har lyckats bränna fast bulgurn i kastrullen, och självklart var det andra i köket som var där och såg (eller snarare luktade) allt. Så nu måste jag nog köpa en ny kastrull. SUCK.

Idag har jag haft ytterligare ett möte med min supervisor. Jag var tidigare jättestressad över allt, men det känns lite bättre nu. Inte för att jag har mindre att göra. Men ändå. Nu ska jag titta färdigt på senaste avsnittet av Glee, sedan ska jag börja jobba på min språkfilosofiuppsats.

Inga kommentarer: