19 nov. 2010

Gissa var jag har varit idag?

Pepparkakskola, Daim, blomma,  knäckebröd, söt liten sak med handväska (!), spelande räv!
Jag tänkte ladda upp en video på räven, men det fungerar dåligt. Så den kommer upp imorgon istället! Dessutom köpte jag kastruller, knivar (av någon väldigt irriterande anledning var det billigare att köpa tre kastruller och tre knivar istället för en av varje), diskborstar och grytlappar. Och fläderdricka, men den blev uppdrucken redan på IKEA-bussen. Och åt köttbullar med lingonsylt. IKEA är så mysigt, det är nästan lite som att komma hem till Sverige! Iallafall om man ignorerar alla människor som äter köttbullar med pommes, brunsås och ketchup. INTE ok.

Imorgon ska jag nog tvätta, om tvättmaskinerna är lediga. Resten av helgen ska jag försöka skriva färdigt min språkfilosofiuppsats. Den ska egentligen inte in förrän 1 december, men jag har så himla mycket annat som ska göras (har bl.a. en uppsats som ska in 30 nov som jag inte har börjat med), så jag hinner inte med att spara allt i sista stund. Det är stressigt nog som det är.

Inga kommentarer: