26 nov. 2010

Det jobbigaste

med att varken ha dator eller tillgang till internet ar man kanner sig VALDIGT ensam och isolerad. Oftast nar jag ar t.ex. i Piggaboda, bryr jag mig inte ens om vad som forsigar pa natet och det kan vara ratt skont att slippa. Har blir jag bara valdigt stressad. A andra sidan behover jag kolla om tuben gar som den ska, viktiga mejl fran och till larare, skicka in uppgifter, titta pa senaste avsnittet av Glee, etc.

Pa tal om vader ar det forresten riktigt kallt. I delar av Storbritannien snoar det (lyckligtvis inte i London) eller sa har de utfardat varningar for sno. Det har inte snoat sa har tidigt pa 17 ar. Imorse var det helt isigt pa gatorna. Jag sag en man kora omkull med sin motorcykel utanfor mitt fonster for att det var sa halt. Jag hoppas verkligen att engelsmannen har vinterdack pa sina bilar, bussar och lastbilar, men tror inte att sa ar fallet...

Inga kommentarer: