28 nov. 2010

Glad forsta advent!

Tyvarr har jag ingen julkansla alls for tillfallet (eller prickar, uppenbarligen). Det kommer nog. Idag kopte jag forresten hostens forsta plagg! Om man inte raknar med min baddrakt och strumpbyxor har jag inte kopt ett endaste kladesplagg sedan september. Kanske t o m augusti? Men idag kopte jag den har trojan och strumpor som jag kan ha i mina nyaste skor.
Bild fran GAP
Storre delen av helgen har jag spenderat hos SB, mestadels framfor hans dator... Igar nar jag kom hem var jag sa trott att jag somnade fullt pakladd vid nio-tiden nar jag lag och laste, och vaknade inte forran 1.30. Idag ar jag ocksa ratt trott, jag funderar pa om jag kanske skulle ga och kopa lite kaffe. Jag har inte druckit kaffe sedan forra fredagen, sa det ar ok.

Nu maste jag forsoka jobba vidare med min long essay, hittills har jag spenderat mest tid pa Facebook... Tjosvejs.

Inga kommentarer: