23 nov. 2010

Tisdag!

Hej! Seg tisdag. Har pluggat hela dagen och ändå känns det som jag inte har fått något gjort. Imorgon ska jag gå upp tidigt tidigt, halv åtta senast, och tvätta. (Tänk om tvättmaskinerna är upptagna nu när jag anstränger mig och går upp extra tidigt?) Därefter ska jag simma och plugga, kanske inte samtidigt. På tal om att simma köpte jag en badmössa idag. Jag ser ut som ett UFO i den, så får se om jag vågar ha den på mig. Jag ska också börja jobba med fonetikuppgiften. Av någon anledning ska den lämnas in 3 dec istället för 30 nov. På sätt och vis är det bra, eftersom det innebär att jag har mer tid över för filosofiuppsatsen som ska in 1 dec, men jag försöker ändå bli färdig med den så fort som möjligt, så jag kan koncentrera mig på min long essay. 

Det här var kanske inte så intressant. Nåja. Nu ska jag sova. Godnatt. 

Inga kommentarer: