5 nov. 2010

Ögon- och huvudtrött.

Jag är SÅ trött i huvudet. Skulle kunna lägga mig ner och sova nu, i biblioteket. Jag tror att det har med att göra att jag har spenderat det senaste dygnet klistrad framför min datorskärm. Jag har läst rapport efter rapport efter rapport. Och det känns. Jag har antagligen inte ens läst hälften så mycket som jag borde ha läst, men orkar inte läsa mer. Och nu har jag inte riktigt tid. Tror jag ska kolla igenom alla anteckningar på allt jag har läst (12 word-dokument), mina idéer om Long Essay planer (jag har tänkt mig något om autism och scalar inferences, vilket också ger lite utrymme åt att prata om Grice. Yay) och sedan klura på ett mejl till min potentilla supervisor. Först ska jag ta en liten runda runt biblioteket, innan jag somnar.

Inga kommentarer: