3 juli 2008

Gnäll gnäll gnäll.

Har haft en helusel dag idag. Det började väl rätt ok. Men det har varit äckligt varmt och mycket folk. Och jag har varit helt borta hela dagen, varit klumpig och sådant. Och jag har sovit mycket dåligt (jag mådde dessutom illa hela natten och imorse, och hade ont i magen och var varm), så jag var jättetrött. Och varm och klibbig. Och mycket lättirriterad. Och blev skitförbannad på de idioter jag arbetar med. Som jag bad ett flertal gånger att hjälpa mig men som ändå inte hjälpte mig. Va fan. Jag fick gå hem lite tidigare. Det var dumt och kändes pinsamt, speciellt eftersom min chef sa att jag skulle vara med och låsa. Så det var superdumt, så här i efterhand. Men jag pallade verkligen inte. Och jag fick inte heller gå in i disken istället för att fortsätta servera. Men jaja. Jag får försöka sova ut i natt, göra ett ryck imorgon till stängningsdags, och sedan behöver jag inte jobba på två veckor. SKÖNT. Oj så jag gnäller. Men jag pallar inte. Jag är trött på att behöva arbeta som en galning för att andra slappar. Blir så irriterad. Blev väl extra irriterad för att jag var så trött och varm. Får väl lite skylla mig själv, borde cyklat hem och lagt mig tidigt.

Men jag fick 40 kr i dricks. Moha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Med tanke på all sangría du fick i dig kvällen innan är det väl ett under att du inte dödade någon? Jag hörde att Pontalont trillade av cykeln! HAHAHAHAH.