6 juli 2008

Idag

har jag åkt med tåg i Skåne, det var spännande. Men just nu är jag rätt trött. För övrigt är Mahdis en biiiitch (och läser antagligen det här, för jag är typ paranoid och tror att alla läser det här), men det gör inget. No la necesito, puedo tomar un fika conmigo själv. Om hon inte tycker om mig tycker jag definitivt inte om henne, så deeet så. "Uuuh, du kan ju inte hänga med på allt!" säger Pontus, som vet att jag inte hänger med på något för att ingen av dem egentligen tycker om mig och bjuder in mig, och att jag inte har träffat massvis med människor på typ ett år medan han hänger med dem hela tiden.


Jesus älskar mig, det är ok.

Och inte för att det spelar någon roll, om någon läser och bjuder in mig ska jag totaldissa dem och spela tv-spel (som inte stavas "tvspel", por que no?, för att tv är en förkortning?).

Inga kommentarer: