9 juli 2008

Jag är fortfarande nervös. Jag ska upp tidigt imorgon och kolla igenom precis allt så jag verkligen inte har glömt något. 05.20 för att vara exakt. Men jag hade åkt ännu tidigare om jag hade fått bestämma.

Iallafall. Förhoppningsvis är jag hemma nästa torsdag; hel, relativt ren, med allt bagage (plus lite extra), nöjd och brunare. Då ska jag inte packa upp allt. Nej, jag ska titta på Gilmore Girls (som jag tyvärr bara har några avsnitt kvar på av SISTA säsongen, det är rätt sorgligt). Och uppdatera mig på alla bloggar, förhoppningsvis tar de också semester. Eller så struntar jag i att läsa vad Ebba von Sydow hade på sig en vecka i juli. Väskan förblir antagligen ouppackad i några veckor, det brukar vara så.

Jag ska ha med mig batterierna iallafall. Och laddaren. Usch. Mår inte så bra. Jag tycker inte om att resa, har jag sagt det?

Nos vemos.

1 kommentar:

Ruub sa...

Hmm, låter lite som mig. Hatar att planera inför resor. Borde packa nu, och planera men blir inte av bara. Hoppas du har/hade det bra i Spanien (beroende på när du läser detta)