24 juli 2008

Jag kan inte sova. Först att jag trodde att jag skulle dö av en allergisk reaktion, jag är nämligen helt blålila runt munnen, som jag har blåmärken runt hela munnen. Jag ser inte klok ut. Nu är jag mest ledsen. Att det inte ska gå bort. Att jag ska se ut så här. Något liknande har aldrig hänt mig i hela mitt liv. Vi misstänker något i maten vi köpte idag "(nudlar med skaldjur och thaikryddor"), men vad skulle det vara? Såvitt jag vet är jag inte överkänslig mot något. (Eller jo, en hel del, men inte så jag får lila utslag runt munnen) Jag ska nog lägga mig och försöka sova. Vi märkte det för kanske fyra timmar sedan, "jag borde ha varit död vid det här laget om jag är så överkänslig att jag kan göra det" tänker jag, och hoppas att det stämmer. Tycker synd om mig själv. Kanske får ringa till vårdcentralen imorgon och se vad de säger.

Om jag lever.

Inga kommentarer: