9 juli 2008

NERVÖS.

Hallå, nu planerar Ise en fest och jag har än en gång inte blivit inbjuden, till skillnad från 60 andra personer. Nu bjöd jag å andra sidan in mig själv. Men undrar lite (MYCKET) surt varför jag inte har blivit inbjuden. Jag kanske inte kan gå. Men jag vill. Men läskiga människor jag inte är jätteförtjust i kommer, huh.

Idag tog jag bussen in till Helsingborg och fikade med Pontus (citronmuffin och god latte, 61 spänn). Sen tog jag bussen till Höganäs och fikade på Café Amanda (chokladkaka och saft, 20 - tjugo - kronor, SUPERbilligt) med Jussefin och Juanita.

Jag packar för morgondagen - och är äckligt nervös, och oroar mig för allt, jag tycker inte om att resa eller packa - jag är mer eller mindre färdig, ska bara ladda batterierna, stoppa ner laddaren i väskan, stänga allt och låsa, också är jag färdig. Men det känns som jag har glömt något. Men jag har nog inte glömt något. Eller? Agh. Pengar. Pengar ska jag fixa, pappa har alla euron, jag har en Linné i plånboken. Man kommer inte långt på det.

Oj oj. Nu vankas det efterrätt? Ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du menar inte att du fikade innan också! Tjockis! Fast Juanita och jag fortsatte ner till hamnen och åt glass......

I <3 Café Amanda

(oj, vad fjortis det är egentligen att göra sådana hjärtan)