17 juli 2008

Jag är hemma igen!

Det känns mest tråkigt. Jag är ledig imorgon, och sedan börjar jag jobba igen. Uusch. Nu återstår saker som att packa upp och sådant. Jag har redan slängt det mesta av smutstvätten. Jag har köpt rätt mycket kläder och liknande, så nu behöver jag inte (och borde inte heller) köpa kläder på hela sommaren, och inte i höst heller. Frågan är bara var jag ska göra av mina nya kläder, jag får inte ens plats med dem jag har nu.

Bilder och liknande kommer nog upp senare, de laddas över för fullt till datorn nu.

Jag måste fixa med lite saker, UCL-papper och sådant. Komvux har jag inte ringt, jag har blivit antagen till lingvistik i Stockholm (Stockholm eller London?) och måste fundera på det. Och städa rummet. Jag ska skriva en fin lista. Jag är lite ledig iallafall, jag borde ha lite tid över. Nu i helgen har Ise fest som jag antagligen inte kan komma till (jobb, dumma jobbtider, dumma färjetider, etc.), nästa vecka har Pontus fest som jag måste lämna tidigt för att jag jobbar dagen efter också är det Helsingborgsfestival som jag knappt hinner gå på för att jag jobbar. Tsst. (Å andra sidan finns det viktigare - och roligare - saker än att besöka Helsingborgs-festivalen)

Jag är snygg iallafall.

Inga kommentarer: