30 juni 2008

BLÄÄÄ.

Jag är less på mitt arbete. Så mycket att jag kan spy. Jag vill inte alls arbeta, det är inte roligt. Det är jobbigt. Och tråkigt. Jag har redan arbetat längre än vad jag gjorde förra sommaren. Man tröttnar. Snabbt. Det hela förbättras precis inte av att de nya tjejerna är så dåliga. Jag blir så frustrerad och förbannad att jag vill mörda dem, de bara står i köket hela dagarna. Man behöver inte TVÅ människor för att diska. Och om man säger dem att göra vad de egentligen ska göra, dvs. plocka disk, då går den ena ut (för oooj, det blir KAOS om båda lämnar köket!), plockar en disk och går in igen. Att det står massvis med disk kvar, det gör inget. Jävla idioter. Hatar dem. Fyra dagar till. Sen är jag ledig i två veckor. Inte riktigt två, jag måste packa och planera inför Barcelona, sådant är jobbigt. Sen är jag tillbaka. Och ska jobba nästan två månader till. Saatana.

AAARGH, jag är så uttråkad, bara en massa arbete och planering och städning och tråkigt SKIT. Jag hade fått vara ledig den här veckan. Jag önskar att jag hade tackat ja till det nu.

Jag hatar allt och alla just nu, mår skit. Ska bre de grova bullarna jag tog med hem, göra lite te och titta på Gilmore Girls. Om det fungerar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, tänk vad söt du är i förklädet!