11 juni 2008

Mittwoch.

Jag hade precis masat mig upp för backen precis efter Arild (från Brunnby, såklart, annars är det ju nerförsbacke) när jag tittar bakom mig och ser att två cyklister på tandemcykel (med en scheiwizisk flagga fastsatt vid pakethållaren) är precis bakom mig. "Hallo!" hälsar den första (rätt snygg), den andra frågar "You want help?" och sträcker ut handen. Ha!

Jag har uppenbarligen också problem att stava till Schweiz. Hjälp?!

Jag har ont i halsen och mår lite dåligt, om 30 minuter ska jag iväg och jobba. Wunderbar! Jag hade en fruktansvärt dålig dag igår, vi var få, det var mycket att göra och de andra bara körde med mig kändes det som. "Oj, Malin, det kom ett nytt sällskap och jag är för lat för att ta dem själv så därför tänker jag säga till dig istället och sen låtsas att jag är upptagen". Så jag surade mest. Och åt kakor.

Inga kommentarer: