3 juni 2008

Malin är död. Men ledig nu iallafall.

Mina föräldrar är inte hemma! Jag vet inte var de är. Jag försökte ringa till dem, men de svarade inte. Jag måste ju liksom veta om Celma har fått mat och sådant, hon ser hungrig ut. Men det betyder nödvändigtvis inte att hon inte har fått mat, den hunden är alltid hungrig.

Iallafall. Idag har det varit fullt med folk och rätt mycket att göra, speciellt eftersom vi bara var tre stycken idag (två fram till kl 12.00 då Sandra kom). Jag kände mest för att lägga mig ner och dö. Vid ett tillfälle sprang Charlotte för att göra mackor, och då var Sandra tvungen att gå in i kakboden och där stod jag ensam med åtminstone 2-3 sällskap. Ett sällskap skulle ha cappucino, "skit också" tänkte jag eftersom jag var tvungen att göra den själv, och jag och cappucinomaskinen (och latte- och espressomaskinen) tycker inte om varandra. Och när jag kommer in i köket står den på 69 grader. Och är alltså avstängd. Underbart. Vi tog en liten paus senare, jag - JÄTTEtrött drack ett glas saft och en tekopp med kaffe (hälften mjölk). Aj aj, socker och trött Malin är inte världens bästa kombination, så jag blev rätt fnittrig.

MEN. När vi sitter där går det in ett par i boden, den ena var väldigt lik Pekka Heino. Precis efteråt säger Charlotte "Såg inte det ut som Pekka Heino?". Och jo visst! Han var där med sin pojkvän och drack jordgubbssaft. Spännande! Nu kan jag säga att Pekka har varit där nästa gång någon frågar om jag har sett några kändisar. Pekka slår Emma Andersson och känd-manlig-svensk-skådespelare-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på (som kanske bara var lik en känd manlig svensk skådespelare) STORT.

Pontus har som vanligt inte en aning om vem denna människa är, så jag trycker in en bild. Bara för honom.

Inga kommentarer: