2 juni 2008

En dag kvar!

Oj, jag sitter här och känner mig lite onyttig. Innan idag åt jag lite tårta på jobbet (en hallontårta-bit där jag petade bort det mesta av grädden), 1/4 kanelbulle och ett glas saft. Jag har inte druckit saft sen jag började jobba för en månad sedan. Men sen köpte jag och pappa en kebabpizza (varpå pappa har nynnat på "Kebabpizza" hela kvällen) och JAG drack en Sprite. Jag dricker inte så mycket läsk. Speciellt inte Sprite. Men ikväll gjorde jag det. Och nu ligger tre hjärtan i köket och ropar på mig. Fast jag ska gå och lägga mig snart, så det blir inget. Imorgon ska jag äta rågkusar till frukost! Mums! Och köttfärspaj till lunch, den står i personalkylskåpet och väntar på mig. Hoppas jag. Annars får jag inget mat imorgon. Pontus? Idag var det någon som köpte tårta som hette Cumtell. DET är roligt. (Jag har väl ingen tystnadsplikt? Annars kan man råka illa ut) Slutligen: ja, jag vill vara ledig och bada. Nio timmar till på jobbet imorgon, sen, sen kan jag bada så mycket jag vill! (till fredag)

Inga kommentarer: