5 juni 2008

Jag är fortfarande sur. "Vi bestämde ingenting", jävla skitsnack, vi bestämde att vi skullet träffas i Höganäs. Hur är det "bestämde ingenting"? Bara för han ska ha något att skylla på. Så här gör han alltid. Jävla idiot. Jag vill inte egentligen umgås med dig, Malin, jag vill umgås med andra människor jag tycker bättre om och supa mig full. Tack. Tack så jävla mycket. Så jävla lågt. Att bestämma saker med mig och sedan bli erbjuden att festa av en annan och bara lämna mig ensam. Så beter sig inte vänner, framför allt inte pojkvänner.

Så omtyckt är alltså jag. Inte det minsta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom du skriver dina blogginlägg tidigt på dagen tror nu alla att jag inte umgicks med dig. Dessutom måste jag ju påpeka att dina skrivna verk, även om de är ytterst underhållande, ochså är ytterst vinklade.