23 juni 2008

Pallar inte komma på någon titel, jag är dålig på det.

Imorgon är jag ledig. Jag har inte planerat något alls, förutom att jag har tänkt städa mitt rum. Jag har redan gått ner med tvätt och satt på tvättmaskinen, när mitt lakan har torkat ska jag byta sängkläder. Det är iallafall ett steg i rätt riktning. Jag borde samla ihop en ny kasse med kläder jag kan ge bort, jag slängde nyss ett linne där sömmen har gått upp i kanten. Det kanske är onödigt, det går ju fortfarande att använda.

Jag har blivit anmäld till Komvux i höst, det var ju lite roligt med tanke på att jag inte har sökt några kurser. Jaja, det är väl bara att ringa. Jag har för mig att det är Komvux man måste ringa tidigt (klockan åtta) om man vill ha tag på dem, för de går hem tidigt. Precis som de lata studievägledarna i Höganäs kommun, som slutar jobba för dagen klockan 12. TSSS.

Jag fyller år på söndag (20!), jag vet inte vad jag ska köpa till Elin. På lördag hade jag tänkt äta på Oasen, men jag vet inte om jag måste boka bord, och ingen hjälper mig heller. De flesta verkar inte ens intresserade "oj, dyrt". Jaha ja. Om det är så jädrans tråkigt att fira mig får ni sitta hemma eller komma på någon annan trevlig restaurang. Slänga ut pengar på annat dyrt kan man, kläder, resor, äckelpojk-och flickvänner, datorer, spel, mp3spelare, andra dyra restauranger, men inte för att fira mig. Jag har minsann aldrig blivit bjuden på tårta till skillnad från de flesta andra. Inte för att jag vill ha tårta. Jag vill ha tobleronefondue. Jag ska äta mig äckligt mätt, övriga får vara utan om det inte passar.

Inga kommentarer: