11 juni 2008

Hoppsan. Jag mår typ inte bra. Es ist nicht gut. Jag ska typ sitta hemma (och titta på Gilmore Girls, om det fungerar?) ikväll och försöka bli bättre. Jag fick sluta relativt tidigt iallafall, skönt. Och cykla hem i motvinden, mindre skönt. Sen ska jag packa, så det är gjort. Idag har jag blivit irriterad på folk som var i vägen i växthuset, haft tyskar som pratade tyska med mig (av någon anledning? De kanske tror att alla svenskar kan tyska?), och haft lite folk som hälsade på. Jag blir nervös av sådant, när jag måste servera människor jag känner. Jag blir nervös överhuvudtaget, men extra nervös då. "Oj, hoppsan, nu ska jag vara duktig och inte nervös". Också blir det såklart ännu värre. Fast jag är en nervös person, jag är expert på att oroa mig.


Av någon anledning känner jag inte alls för att läsa några andra bloggar. Konstigt.

Inga kommentarer: