9 juni 2008

För övrigt kan jag berätta att

1) ja, ojdå, min blogg är jättevinklad (jätte vinklad påstår stavningsprogrammet, som också påstår att det heter stavnings programmet - dumma dumma stavnings program), men det är också meningen. Jag har inte påstått något annat. Snäll, trevlig, neutral och politiskt korrekt måste jag alltid annars vara. (Inte för att jag brukar vara det. Men ändå.) Och jag har inte precis någon annan vinkel eller synpunkt att utgå ifrån än min egen.
2) spindelskrämmaren fungerar INTE, 00.30 såg jag något stort och äckligt krypa på väggen precis ovanför mitt huvud, vettskrämd sprang jag och väckte föräldrarna (som inte blev glada) så att pappa kunde ta bort den stora äckliga spindeln som hade gömt sig bakom en Westlife-affisch. ÄCKLIGT. Tänk om de bor sådana bakom VARJE affisch. HUUUH. Jag vågar inte öppna fönstret mer, då kryper de in. Så nu är det varmt, och jag kan inte sova för att det är varmt. Hatar värme, hatar spindlar, hatar sommaren. Äckliga förbannade kryp, hoppas de alla dör ut, hoppas det regnar och är kallt och jävligt hela sommaren så att de drunknar och fryser ihjäl.
Det kliar fortfarande.

Inga kommentarer: