4 juni 2008

ömhfldöhmlmlfgmx

Jag beslöt mig för att gå ner till stranden, det var kanske lite dumt. Det var lite kallare på stranden än i trädgården eftersom det blåste lite mer. Och folk stirrade på mig, jag tycker inte om folk som stirrar. Eller så bara inbillade jag mig det, jag tycker inte om det iallafall. Ett helnaket par befann sig på stranden ett tiotal meter ifrån mig, äckligt. En äcklig barnfamilj slog sig ner några meter ifrån mig när det fanns rätt mycket plats på stranden (men inte tillräckligt mycket plats).

För övrigt känner jag mig mest ledsen och övergiven. Jag får två dagars ledighet och får spendera dem ensam. Ingen tycker om mig helt enkelt. Oj Malin, vad gjorde du när du var ledig. Ja, eftersom ingen vill umgås med mig eller tycker om mig satt jag ensam hemma och tyckte synd om mig själv och typ solade.

Inga kommentarer: