10 okt. 2010

Helg!

Jag har varit lite småsjuk hela helgen. Väldigt tråkigt. Igår var jag så trött på att bara ligga i sängen att jag bestämde mig för att gå ut med SB och några av SBs klasskamrater, även fast jag mådde sådär. Jag har kommit fram till att Soho kan vara rätt jobbigt att vistas i. Klubbarna är överfulla och fulla, oftast inte särskilt trevliga, människor överallt (inte för att killen med järnröret/batongen i Kensal Green som skrek i sin mobil att han kunde döda folk var mycket bättre).

Ikväll har jag tvättat och skrivit finskuppsats om "mitt drömjobb". Jag har knåpat ihop 225 ord, det får duga (vi skulle ha 250-300 ord...men 25 ord hit eller dit är väl inte så viktigt?) Nu ska jag packa väskan inför morgondagen och se färdigt på Capitalism, a love story (bra film!).

Guten Nacht.

Inga kommentarer: