24 okt. 2010

Kustaa Vaasa

Idag har jag gått på Hampstead Heath med SB! Det var najs. Tyckte jag, SB gnällde mest över alla uppförsbackar och att gräset var blött. Sen lagade jag mat (=stoppade in två pizzor i ugnen...) åt oss och åt choklad. MILKAS CHOKLAD MED DAIM ÄR JÄTTEGOD! Kanske mest för att Daim är väldigt gott, Milkas choklad är lite för söt. Jag har nyss tittat på the Cat Returns. Den var bra, men bara 75 min lång.

Imorgon har jag en hel del saker att göra. Jag måste tvätta, för idag märkte jag att jag bara hade ett par rena underbyxor kvar. Ajdå. Sedan måste jag skriva på min fonetikuppgift, helst skriva färdigt den, och skriva färdigt en kort historieuppsats på finska (Gustav Vasa heter "Kustaa Vaasa" på finska, hahahha). Jag tänkte ta med datorn till biblioteket och jobba där. Jag har ställt klockan på tio, även fast det såklart skulle vara bättre om jag gick upp tidigare. Men jag måste gå upp senast klockan åtta mer eller mindre varje dag nästa vecka, så jag tänkte att jag kunde få lite sovmorgon. Det är ju ändå söndag.

Nu ska jag sova! Sayonara!

Inga kommentarer: