18 okt. 2010

Min älskade favoritväska har gått sönder!

Må den vila i frid. Eller tills jag har fixat den. Om jag nu kan fixa den, tvivlar på det. ): Iallafall. Eftersom det var mer eller mindre den enda väskan jag tog med till Londres så begav jag mig och köpte en ny i eftermiddags.
TADA!
Färgerna ser lite konstiga ut...iallafall. Den är mörkblå med rött lock och axelband och guldspänne. Jag försökte leta upp en bättre bild på Urban Outfitters hemsida och hittade den här i samma modell, fast i brunt och grönt (de hade också en brun och svart väska i affären, jag velade länge men kom fram till att den blå-röda var roligare. Pont tyckte att den var tantig) - och nu vill jag ha den istället. Den är ju finare än den jag köpte!! Synd att de inte hade den i affären. Jag vill ju inte gå och lämna tillbaka min nyinköpta väska. Vad göra? Avvakta, se om jag gillar den, och isåfall köpa den gröna också...? Eller är det konstigt? Jaja. Jag får vara glad över min fina nya blå-röda väska och låtsas som att den gröna inte finns.

Inga kommentarer: