3 okt. 2010

Söndag!

Internet är obegripligt segt. Jag blir tokig.

Imorgon börjar skolan, på riktigt! Klockan elva har jag finska, jag har inte riktigt läst så mycket som jag hade planerat/behövt...men det ska väl gå bra ändå. Jag ska gå och simma också, helst innan finskan. SB är säker på att jag ALDRIG kommer gå upp så tidigt för att gå och simma, så bara för det vill jag gå och simma innan finskan.

Helgen har gått jättesnabbt och jag har inte gjort något vettigt alls. I lördags spenderade jag större delen av dagen i sängen för att jag mådde lite dåligt, sedan gick jag ut och åt middag med bl a SB, Malin och Sandra och åt JÄTTEGOD crème brulée. MUMS. Jag sov över i Kensal Green och kom inte hem idag förrän kl fyra. Segt.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Godnatt.

Inga kommentarer: